.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسینی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس :
نمایندگان وزیر پیشنهادی روحانی را نمی‌شناسند/ شاید گودرزی هم از مجلس رای نیاورد!
شمال نیوز: سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت: هم مجلس و هم وزیر پیشنهادی کار سخت و دشواری دارند؛ مجلس نمی تواند بدون شناخت رای دهد و وزیر پیشنهادی هم وقت کافی برای معرفی خود ندارد.
نمایندگان وزیر پیشنهادی روحانی را نمی‌شناسند/ شاید گودرزی هم از مجلس رای نیاورد!

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت: مجلس نیازمند بررسی دقیق برنامه های پیشنهادی وزیر پیشنهادی و نیز اندازه گیری توان اجرایی و کارکرد وی است که این امر حداقل نیازمند 10 روز فرصت است اما متاسفانه این فرصت در اختیار مجلس نیست.

به گزارش شمال نیوز، سید هادی حسینی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر درباره محمود گودرزی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ارزیابی از وی نیازمند برگزاری جلسه و نشست بررسی سوابق وی است گفت: متاسفانه مجموعه مجلس اطلاعات و شناخت چندانی از وی ندارد.

وی افزود: کسب رای اعتماد از سوی آقای گودرزی به میزان ارتباط وی در چند روز اخیر با نمایندگان و ارائه برنامه های خود در این فرصت کم  بستگی دارد و اینکه وی در روز یکشنبه با قدرت حاضر شده و بتواند رضایت نمایندگان را جلب کند.

نماینده مردم قائم شهر با اشاره به کم بودن فرصت لازم برای ارزیابی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ادامه داد: اگر رئیس جمهور یک هفته دست نگه داشته و بعد از آن وزیر را معرفی می کرد مجلس هم فرصت کافی برای ارزیابی گزینه پیشنهادی داشت اما قانون به رئیس جمهور تکلیف کرده که بلافاصله وزیر پیشنهادی را معرفی کند و به مجلس نیز تکلیف کرده که بدون فوت وقت پس از معرفی وزیر پیشنهادی، جلسه رای اعتماد وی برگزار شود.

سخنگوی فراکسیون ورزش با اشاره به تلاش وزیر پیشنهادی ورزش در روزهای اخیر و دیدار روز گذشته وی با برخی نمایندگان عنوان کرد: آقای گودرزی دیروز با تعدادی از نمایندگان دیدار و گفتگو کرده است اما از آنجا که معرفی وی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش با ایام سوگواری اباعبدالله همزمان شده است، قالب نمایندگان به حوزه های انتخابی خود در استانها و شهرستانها سفر کردند.

حسینی با تاکید براینکه در این فرصت کم رای آوردن آقای گودرزی بسیار دشوار است خاطرنشان کرد: هم مجلس و هم وزیر پیشنهادی کار سخت و دشواری دارند؛ مجلس نمی تواند بدون شناخت رای دهد و وزیر پیشنهادی هم وقت کافی برای معرفی خود ندارد.

این نماینده مجلس گفت: بسیاری تصور می کردند که آقای سجادی که به عنوان سومین گزینه برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی شده است بدون شک رای خواهد آورد، فضای مجلس و جلساتی هم که وی طی یک هفته با نمایندگان و اعضای کمیسیون های مختلف برگزار می کرد حاکی از اقبال 50 درصدی به وی بود اما در روز رای اعتماد همه دیدند که وی موفق به کسب رضایت نمایندگان نشد.

وی با تاکید براینکه مجلس به تعداد  اهمیت نداده بلکه شایستگی و لیاقت افراد مورد توجه نمایندگان است خاطرنشان کرد: آقای گودرزی قطعا به دلیل شایستگی از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی شده است اما نمایندگان هنوز شناختی درباره وی ندارند.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس یادآور شد: مجلس نیازمند بررسی دقیق برنامه های پیشنهادی وزیر پیشنهادی و نیز اندازه گیری توان اجرایی و کارکرد وی است که این امر حداقل نیازمند 10 روز فرصت است اما متاسفانه این فرصت در اختیار مجلس نیست.

به گزارش مهر محمود گودرزی یکشنبه به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد و قرار است یکشنبه آینده جلسه رای اعتماد وی در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

وی دیروز با حجت الاسلام ابوترابی فرد و محمدرضا باهنر، نواب رئیس مجلس دیدار کرد و قرار است شنبه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کند.  


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 آبان 1392
نمایندگان محترم اصلا فرهیخنگان رو نمیشناسن،دانشگاه تهران و ....
فقط منفعت و پو رو میشناسن.
مهدوی 21 آبان 1392
تا زمانی که آقای حسینی در فراکسیون ورزش است کسی وزیر ورزش نخواهد شد!چون قصد ایشان تصدی وزارت ورزش و جوانان می باشد ،زیرا ایشان اول کارمند ساده...بود و بدلیل موقعیت شغلی اش به اداره کل ورزش و جوانان مازندران راه یافت و بعد آن مدیرکل آن اداره گردید و در ادامه بعد از به شهرت رسیدن در عرصه ورزش به واسطه مدیرکلی اش توانست نماینده مردم قائمشهر و ... در مجلس شود و اکنون هم می بایست تلاش نماید تا در قدم آخر با تکمیل این پروسه وزیر ورزش شود چرا که می داند در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی به دلیل نارضایتی مردم از ایشان موفق به کسب آرای لازم برای راهیابی به مجلس نخواهد شد .
نا شناس 22 آبان 1392
ایشون تنها نماینده قایم شهر نیستند بلکه قایم شهر سوادکوه جویبار کیاکلا
جویباری 22 آبان 1392
این آقای حسینی که دنبال منافع خودش هست!!همچین میگه نمیشناسیمش خب برو تحقی کن بشناسش روحانی باید برای همه شما کلاس توجیهی بذاره بگید گیرتون چیه مشکل شناخت نیست بگید با روحانی لج کردید می ترسید که وزیرورزش بیادازجناح خودتون نباشه دستتون روبشه تواین چندسال چیکارمی کردید ورزش جویبار چه پولهاااا اقای حسینی پوشیده نمی مونه این چیزا!!
نا شناس 22 آبان 1392
کلا قائمشهری ها در هر جایی که باشند نشان دادند جنبه هیچ میزی ندارند، فقط به کارهای حاشیه ساز و سیاسی برای کسب و مقام بالاتر اند. من از هیچ قائمشهری خیری ندیدم.
نا شناس 23 آبان 1392
به نقل از کمال علیپور و حاج آقا ا بوترابی آقای گودرزی خیلی هم ناشناخته نیستند و حتما هم رای میارن
نوبخت ازقائمشهر 23 آبان 1392
جناب حسینی ؛اگربعضی از همکاران شما درمجلس ازفضای 88 خود رابیرون بکشند واندکی از عصبانیتشان ازرای مردم کاسته شود ومفهوم رای مردم رادرک کنند تصمیم گیری برایشان اسانترمیشود.درضمن از ان کامنت گذار محترم که قائمشهریها رابیجنبه دانسته ضمن اظهار تاسف ازاین نگاه بدبینانه،درخواست میکنم اگر برفرض برای ایشان موردخاصی پیش امده انرا به همه افراد ان شهرستان تعمیم ندهند
علي 23 آبان 1392
سلام خدا رو شكر اخر ما نفهميدم اين اقاي حسيني چه روحيه اي دارد تا احمدي نژاد بود سر سفره او و .... و الان دنبال رو ... خيالتان راحت هر چه أيشان إظهار نظر كند درست برعكس أيشان مي گفت اقاي صالحي حداقل ١٦٠ رأي در جيبي دارد ولي همين حرفها باعث شد رأي نياورد حالا مي گويم رأي نمي اره دقيقا با رأي خوبي وارد وزارت ميشود
سرباز امام خامنه ای 24 آبان 1392
آقای علی پور و آقای حسینی چون هر دو نماینده مجلس هستید و این مطلب را میخوانید ویا به شما انتقال میدهند صرفه نظر از کاغذ بازی ها لطف کنی شفاف برای مردم حوزه انتهابیه خودتان بفرمایید چکار کرده اید؟
1- نساجی قائمشهر و کارگرانش همچنان بلاتکلیف مانده اند
2- زغال سنگ البرز در پرداخت حقوق پرسنلشان گیر کرده اند و معادن تعطیل شده اند. شهرک های صنعتی تعطیل شده اند .
3- یاد روزهای اول انتخاب شدنتان هستید اینکه دفتر مشترک و سربرگ مشترک داشته باشید ؟؟ کجاست آن شعار های زیبا ؟؟
4- عدم هماهنگی شما در انتخاب شهردارهای حوزه انتخابیه تا آنجا که در معارفه شهردار قائمشهر حضور نداشتید .
5- هیچکدام از دو بزرگوار حاضر نشدید به مردم قائمشهر در مورد اتفاقات شورای شهر قبلی توضیح بدهید مگر از این مردم رای نگرفتید؟؟
6- هرکدام علاقمندید هرچه زودتر نمایندگی را با یک پست وزارت یا معاون وزیر یا ریاست یه سازمان مهم عوض کنید زیرا به هردو شما بزرگان ثابت شده کار برای مردم و رضای خدا بسیار سخت است .
7- به شایعات در مورد خودتان دقت کنید اگر صحت داشته باشد باید بیخیال انتخابات آینده باشید.
8- تا دیر نشده با هم متحد شوید و برای کمک مردم صبور و جوانان مشتاق
نوبخت ازقائمشهر 24 آبان 1392
حقیربعنوان یکی از فعالان کارگری نساجی مازندران درجواب ان کامنت گذارمحترم که ازجناب حسینی سوالی در مورد نساجی کرده بودعرض کنم که شرائط فعلی نساجی الحمدالله علیرقم تمام مشکلاتی که در مسیرصنعت کشور وجوددارد باحمایت این عزیزان روندمطلوبی پیداکرده ودراینده نزدیک باهمتی که سرمایه گذارجدید شرکت از خودنشان داده فازهای جدید این مجموعه ازجمله ریسندگی راه اندازی وفازهای دیگر ازجمله رنگرزی عملیات اجرائیش شروع میشود.ونهایت اینکه باکمک عزیزان نماینده استاندار وفرماندارمحترم باسرمایه گذارشرکت درمورد حل معضل مطالبات معوقه کارگران وبازنشستگان نیز تصمیمات خوبی اتخاذ گردیده است .نوبخت
کارمند شهرداری 23 آبان 1392
مشکلات کشور گریبانگیر ماشین آلات فرسوده نساجی و البرز مرکزی شده و ارتباطی با آقای علی پور . حسینی نداره . گزینه آقای علی پور در شهرداری قائمشهر آقای مهندس رشیدی بوده و گزینه آقای حسینی در شهر داری آقای مهندس حسینی شهردار فعلی. حوادث شورای شهر را اول باید روابط عمومی شورای شهر اطلاع رسانی کند نه نماینده ها . در مورد شایعات ............. نمیدانم
اهل قلم 24 آبان 1392
ما نمی دانیم در استان چند استانداران داریم مگر در تصمیمات مجلس دولت دخالت می کند که شما نمایندگان محترم در سکانداری دولت دخالت می کنید آقای نماینده فکر صنعت حوزه انتخابیه خود باشیذ تا لابی گری برای انتخاب مدیران کجای قانون اساسی ذکرشده دولت باید برای انتخاب فرمانداران و مدیران ستادی باید از شما کسب تکلیف شود.
فشار زیاد برای انتخاب مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری آنهم فردی سوادکوهی مگر می شود معاون برنامه ریزی استاندار سوادکوهی باشد مدیرکل پیشنهادی هم سوادکوهی باشد
این یک هشدار جدی برای استان است آقای استاندار این عواقب خوبی برای استان نیست
نا شناس 24 آبان 1392
فعال کارگری ( عضو ستاد انتخابات آقای حسینی ) متشکرم از توضیحات شما ای کاش شما همه چیز به این راحتی که شما می فرمایید باشد.- حسین نژاد
نا شناس 25 آبان 1392
نمایندگان چی رو می شناسند،دکتر سجادی از فرهیختگان ورزش کشور بود که با کوته نظری نمایندگان که فقط ادعای نمایندگی مردم را دارند کنار گذاشته شدند
نا شناس 25 آبان 1392
اگر چه محل کامنت مکان مناسبی برای پاسخگویی نیست ولی به استحضار برادریاخواهر بزگوارم جناب حیسن نژادعرضکنم که من اگرچه به هردواین عزیزان بواسطه زحماتی که برای زحرکشیدگان نساجی کشیده اند ارادت خاصی دارم وهمه جاهم از تلاش انان درحدوسعم قدردانی کرده ام ولی عرض میکنم هیچ وابستگی ستادی به هیچکدام ازایندو بزرگوارنداشته و ندارم.ارادتمندنوبخت
جوانان جاده نظامی قائمشهر 25 آبان 1392
ما طرفداران سیدهادی حسینی درجاده نظامی قائمشهربیعت خود را با ایشان بازپس میگیریم وبرای اولین بار اشتباه درانتخاب خود را اعلام میداریم ودیگرودرهیچ انتخابات دیگری دراین منطقه ازایشان حمایت نمیکنیم چون به هیچ کدام ازوعده هایش عمل نکردهادی حسینی درحد یه نماینده مجلس نبود.جوانان جاده نظامی قائمشهر. عباس آقای رمدانی خواهشاکامنت روبذار
خوشبخت 25 آبان 1392
آقاي نوبخت داداش كمي اصالتت را حفظ كن .درسته كه به ستاد همه كانديداهها دوره نهم مجلس سرك ميكشيدي. حالا هم بجاي كارگر نساجي ! گارگر البرز مركزي و ... الكي حرف ميزني و كامنت ميذاري !! داداش اصالت اصالت
نا شناس 25 آبان 1392
برادر ارزشی آقای رمدانی خیلی از کامن ها را توی سایت نمیزاره روی سخنم با حاج آقا رمدانی هست سایت هایی مثل شمال نیوز به دلیل مخاطبان زیاد در تصمیم گیریها و جهت گیریهای مسئولین موثر است وقتی که نمیشه نماینده های شهر ها را براحتی یافت و صحبت کرد بهترین روش همین سایت ها است.
نمایندگان مرکز استان و شهر های بزرگ پیدا شدنی نیستند ممنون میشم اگر نکات مخاطبان را کاملا درج کنید.
امير 26 آبان 1392
آقاي سيد هادي حسيني نماينده مردم شريف ، گفتي صالحي 160 راي توي جيب دار د. حالا گفتي آقاي گودرزي هم راي نمياره !! جدا چقدر محاسبات و پيش بيني هايي دقيق بواسطه كميسيون ورزش ات داري !! اگر همه برآوردهاي جنابعال جنابعال اينگونه باشه واي به حال مردمي كه به شما راي دادند !! چون آقاي صالحي با 147 رايس مخالف رد شد و گودرزي با 199 راي موافق وزير شد . اگرچه اولي قول معاونت به تو داد ودومي قولي بهت نداد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.